вторник, 23 июня 2015 г.

Модуль 4

Диференціація і фасилітація в проектах



У четвертому модулі вважаю, що розібралася "Диференціація та фасилітація в проектах" :). З документів для фасілітаторів сподобався Путівник. Для мене було не новим, що при складанні завдання потрібно врахувати індивідуальні особливості учня. Викладачі показали стилі навчання з більш глибокою і цікавою сторони. Розділення участників проекту (учнів) на візуалів, аудиалов і кінестетиків змушують  переглянути принципи оцінювання. 
         Повністю згодна з викладачами, що в проектній діяльності, вчителю краще виступати в ролі фасилітатора. Сподобалося, що були надані в якості прикладів документи колег, є від чого відштовхнутися, з чим порівняти. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий