вторник, 23 июня 2015 г.

Модуль 1

Навчання з використанням методу проектів



Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме я зрозуміла, що навчусь використовувати нову для мене технологію, яку я ще не використовувала в своїй педагогічній практиці - це метод проектів. Я зрозуміла, що поперше ніж пропонувати метод проектів учням, треба пройти навчання самій. Треба пройти всі етапи створення проекту. Розібрати технологію та етапи створення. Роботи буде багато... Бо треба вже зараз зясувати для себе тему, над якою буду працювати, а це залежить від моєї майбутньої діяльності. Інформатику в школі я викладаю перший рік, тому будь яка технологія для мене нова, і тому тему свого проекту я повязую із природничими науками, а саме із фізикою.
Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме розробити крітерії оцінювання, які будуть відповідати вимогам навчальної програми та вимогам методу проектів. Які будуть презентовані в одному з наступних модулів .

Комментариев нет:

Отправить комментарий